Plan:b Arquitectos: Інноваційне містобудування та стійка архітектура в Колумбії
Заснована архітекторами Феліпе Меса та Федеріко Меса, студія Plan:b arquitectos, що базується в Медельїні, з 2000 року розробляє візіонерські містобудівні рішення та сталі архітектурні проекти в Колумбії. Застосовуючи цілісний підхід, що поєднує архітектуру з реаліями повсякденного життя, Plan:b створила різноманітне портфоліо – від громадських, освітніх та спортивних просторів до житла, офісів, готелів та інсталяцій.
Філософія проектування фірми розглядає архітектуру як підсилення реальних ситуацій, де межі між природним і штучним розмиваються.
Їхній проект Orquideorama, наприклад, розмірковує про “живу архітектуру”, де взаємодія енергії та матеріалів вводить у сферу життя, процесів та еволюції. Від житлових проектів, таких як Amaluna House, до масштабних проектів, таких як готель Click Clack Medellín, Plan:b працює з різноманітними матеріалами, реагуючи на різні кліматичні та географічні умови.
У складі колумбійського архітектурного колективу “Archipiélago de Arquitectura” брати Меса є авторами кількох публікацій, що досліджують зв’язок між дизайном і новими способами життя в Латинській Америці. Їхні дослідження та реалізовані роботи були представлені у таких книгах, як “Часткові угоди”, “Архітектура на паузі” та “12 проектів у 120 обмеженнях”, серед інших. Наразі Феліпе працює доцентом в Університеті штату Арізона, а Федеріко – викладачем Папського боліваріанського університету в Медельїні.
Вивчення портфоліо освітньої архітектури Plan:b
Одним із ключових напрямків діяльності Plan:b є проектування освітніх закладів, які інтегрують стратегії сталого розвитку та взаємодіють з місцевими громадами. Пропонуємо ознайомитися з деякими з їхніх найвідоміших проектів у цій сфері:
Екологічний клас UES: створений на замовлення громадської асоціації TAGMA, цей клас у навчальному закладі El Rincón у Сан-Херонімо, штат Антіокія, призначений для теоретичної та практичної екологічної освіти, з видимими елементами сталого розвитку, які є частиною навчального процесу.
Навчальний заклад Мігеля Валенсії: Розташований на місці попередніх будівель у поганому стані, цей заклад на кавовому ландшафті Антіокії слугує орієнтиром, оскільки його будівлі побудовані на найбільш стабільних ділянках землі.
Сільський навчальний заклад Siete Vueltas: Ця модульна сільська школа в Сан-Хуан-де-Ураба, що замінила напівзруйновані споруди, має форму багатокутного периметру з внутрішніми коридорами та тихими фасадами, що виходять назовні.
Сільська школа Чапарраль: Розташована в селі Чапарраль у Сан-Вісенте-Феррер, ця сільська школа використовує економічні, довговічні та невибагливі в обслуговуванні матеріали, подібні до тих, що використовуються в регіоні, доповнюючи навколишню рослинність та сільськогосподарські культури.
Освітній парк Мі Юма: Частина нової мережі малоформатних громадських будівель, запланованих урядом Антіокії, цей компактний, але гнучкий об’єкт враховує побажання громади щодо просторих, прохолодних і невибагливих у догляді територій.
Медична школа Embera Atrato Medio: Створена для корінних громад Ембера у Вігіа-дель-Фуерте, ця проникна архітектура відповідає місцевому клімату та сільському контексту, дозволяючи тимчасове перебування та навчання.
Громадський центр Сан-Вісенте Феррер: У рамках ініціативи громадського будівництва в Антіокії, цей освітній парк має центральне подвір’я та театр під відкритим небом, пристосовані до потреб громади та топографічних особливостей місцевості.
Цими інноваційними освітніми проектами Plan:b arquitectos демонструє свою відданість сталому, орієнтованому на потреби громади містобудуванню та архітектурі, що відповідає унікальним потребам і контекстам різних регіонів Колумбії.
🔗 Source