Дизайн школи в Мулбеку, Північна Індія, натхненний місцевою культурою
Чеське архітектурне бюро CHYBIK + KRISTOF у співпраці з чеською неурядовою організацією Himalayan Patron та державною школою Spring Dales представило проект нової школи в Мулбеку, Північна Індія.
Цей проект має на меті забезпечити якісну освіту, зберігаючи при цьому місцеву культуру регіону.
Особливості дизайну
- Новий дошкільний навчальний заклад є першою фазою великого генерального плану кампусу, що поєднує традиційні будівельні технології з сучасними архітектурними рішеннями.
- Школа, розрахована на 75 учнів, має мережу доступних плоских приміщень, що є рідкістю для гірської місцевості.
- Взаємопов’язані внутрішні та зовнішні класи, включно з класом на даху, слугують життєво важливими місцями для збору громади, що відображає невід’ємну роль громади в культурі Ладакху.
Екологічна стійкість
- Школа розташована на південній стороні, щоб максимізувати пасивне сонячне опалення та охолодження.
- Великі вікна на південній стороні пропускають природне світло і тепло, а північна стіна забезпечує вентиляцію і зберігання, що дозволяє школі працювати цілий рік.
- У будівництві використовуються матеріали з екологічно чистих джерел, такі як утрамбована земля та деревина.
- Архітектура включає сейсмостійкі елементи, в тому числі горизонтальні дерев’яні з’єднання, щоб підвищити стійкість до землетрусів.
Інтеграція з місцевим середовищем
- Земляні тони будівель віддзеркалюють довколишні пагорби, а сині тканинні навіси нагадують про небо, ще більше вкорінюючи дизайн у місцеве середовище.
- Школа має на меті підтримати збереження культурної спадщини Мулбеку, створюючи простір, який слугує як навчальним середовищем, так і культурним центром.
- Пріоритетом проекту є активне залучення громади за участі місцевих будівельників, інженерів та мешканців.
Ця ініціатива є особливо важливою, оскільки багато дітей, особливо дівчаток, з віддалених громад етнічних меншин у регіоні мають обмежений доступ до освіти. Нова школа в Мульбеку – важливий крок у подоланні цієї освітньої прогалини, відображаючи місцеву культуру.
🔗 Source